KUNSTEN Å MARKEDSFØRE KUNST

Skrevet av julie den . Publisert i .
Tverrfaglig dagskonferanse i kreativ markedsføring, for det frie kunst- og kulturfeltet i Kristiansand.
Kompetansesentrene i Agder ønsker å bidra til en forbedret markedsføring i kunstfeltene, og vil booste markedsføringskompetansen hos kunstnere og kulturaktører i Kr.sand.
Finnes det metoder og løsninger for markedsføringsstrategier som ikke går på kompromiss med kunstprosjektet? Som snarere bygger på, og kanskje forsterker det kunstneriske uttrykket?
Kreativ markedsføring har paralleller til kunstnerisk praksis, og kunstnere er godt egnet til å drive ideutvikling og konseptuell tenkning. Målet med konferansen er å få folk i kunstbransjene mer engasjert i egen markedsføring.
Foreløpig står spennende foredragsholdere som billedkunstner Jan Freuchen, Johanne Nordby Wernø (St.Hans kommunikasjonsbyrå) og Tonje Steen (AD/markedsfører Kilden) på programmet. Mer TBA.
(Konferansen er fremdeles under planlegging, så endringer kan forekomme).
Konferansen er gratis for utøvende kunstnere. Andre kulturaktører betaler en egenandel på kr. 500,-
Full bevertning, lunsj og middag m.m. inkludert.
Tid: Torsdag 15. september 2022
Sted: Haubitz Låve, Odderøya KRS
NB. Kun 150 plasser – førstemann til mølla!
For spørsmål: scenekunstsor@gmail.com
Følg eventet for mer info.
På vegne av Agder Kunstsenter, SØRF, Scenekunst Sør, Norsk Forfattersentrum Sørlandet og Sørnorsk Filmsenter.
Kurset er støttet av Kristiansand kommune.
Sørnorsk Filmsenter AS

Kongensgate 6
N-4610 Kristiansand
post@sornorskfilm.no
+47 918 08 221

Våpenskjold

Levert av Egde